![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Får ikke sove i natt....flyet vårt til Santorini tar av tidlig i morgen
![]() Reiser med datter på 13 og barnebarn på 12 år denne gangen. Å:..som jeg lengter etter en skikkelig gresk salat og en iskald Mythos ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
det låter härligt ha en trevlig semester
-zeus- med 32 dagar och 5 timmar till flyget går till Aten och årets båtluff |
|
|||
|
|||
![]()
Nå har vi kommet hjem fra Santorini.....å det vet jeg det blir IKKE siste gang vi reiser dit!!!
![]() Vi bodde på Blue Sea,i Kamari. Ett enkelt men trivelig hotell,med kort vei til stranden. Stranden var i grunn en liten skuffelse.Å med det mener jeg at det var travelt og komme seg både i og ut av vannet. Så bassenget ble flittig brukt. Vi har spist utrolig mye god mat,men noe av det beste var "cheese Saganaki" nydelig.... ![]() Vi var på Navys en kveld,samling for Apollogjester...Men maten der er under enhver kritikk!!!!For ikke å snakke om prisnivået...Porsjonene er så små ,at jeg trodde ikke mine egne øyner....ikke engang ungene var fornøyd der.Dit går vi ikke mer.... ![]() Det var svært selebert besøk på stranden en dag,da selveste Armani dukket opp... ![]() Senast redigerad av torill den 2008-08-21 klockan 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kommer ni bo på honeymoon? På hemvägen (den 12/9) kommer vi att göra det. Det ska bli kul. |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart. Vi åker därifrån innan ni kommer så tyvärr hinner vi inte ses. Annars hade vi kunnat prata Leonard Cohen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Janne O Camilla ni är ena gottegrisar. Åker som bålgetingar fram o tillbaka mellan svedala o grekdala.
Vi åker den 6/9, Moster stannar en vecka o jag två! Kalo Taxidi! Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()