![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hur är det i Rethymnon, finns damen som går omkring på stranden och säljer donuts fortfarande kvar?
Är det någon som känner till nåt om henne? Hon har ju gått i många år nu och jag har hört att det är hon och hennes mamma som bakar dom. Jättegoda, men kanske inte alltid så nyttiga. Man kan tro att hon kommer från USA på grund av hennes jargong. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och innehåller enligt henne.. zero calories.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja visst är dom goda, tycker bäst om den med jordgubbsmarmelad. Mums
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hon tillhör en av mina absoluta favoriter, trots att jag inte är speciellt förtjust i donuts har jag inte kunnat låta bli att köpa dem.
En riktigt bra försäljare med ett stort "smile" Torbjörn |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha den damen är min idol! "Donuts made this beautiful body!"
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nja...hygieniskt eller inte det bryr jag mig inte så mycket om..."dom" dräller ju runt...men be en nära vän massera Dig...kanske gratis o samma effekt
|
|
|||
|
|||
![]()
Visst finns "damen"kvar.Har hejat på henne under alla år vi besökt stranden,så vi känner igen varandra.Brukar härma henne lite och det tar hon med ett skratt.Har aldrig köpt något av henne,men det är kul att höra hennes röst för då vet man att semestern har börjat på riktigt.
![]() aake |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men de där massörerna kunde man klara sig utan. Jag upplevde dom som ganska amatörmässiga när jag såg hur de bar sig åt. Vad jag vet ska man ALDRIG slå i njurtrakten på ryggen. Det var precis vad de gjorde. De dunkade på rätt bra där. Så man kan lika gott be sin partner eller kompis om lite enkel massage. Och då får man det gratis. Eller... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Benna för den länken. Jättehärligt att se henne in action på stranden. Minnen... *ler*
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hon kommer ifrån albanien om jag inte minns fel, hon stod alltid och sålde grillade majskolvar och sockervadd på kvällarna (har inte varit där sedan 2006) tillsammans med sina söner.
|
![]() |
|
|