![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan allesammans
![]() Jag känner mig lite smått förvirrad efter att ha utforskat Amorgos så här långt. Jag och min sambo ska åka till Amorgos i augusti och kan absolut inte bestämma oss ifall vi ska bo i Katapola eller Egiali. Efter att ha läst som en tok i detta forum så kan man konstatera att det finns delade åsikter om denna fråga. Hur som helst så är vi båda 25 år, vi är inte ute efter fart och fest, utan vi vill besöka FINA stränder, det är vår prio 1. Sedan vill vi självklart besöka klostret. Nu har vi mailat poseidon studios som ligger i egiali och fick ett svar på tillgängligt rum med en skymt av havet för 60 euro 200 meter från havet. Det tyckte vi lät bra? kommentarer mottages gärna! Vi tänkte att vi kanske skulle hyra bil för att ta oss till katapola över någon dag men har ingen aning om hur lång tid det tar? 30 min? en timme? ![]() Angående detta kloster, bör man besöka det morgon, eftermiddag eller kväll? finns det någon fin strand i närheten så man kan ta två flugor i en smäll? ![]() Hoppas någon känner för att hjälpa mig lite på traven! Glada hälsningar. |
|
|