![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tittade på lite bilder från Grekland och noterade att man ramlat över lite lustigheter under åren.
Dax för alla andra att också bidra med skoj-lustiga plåtar - Jag utmanar... El-härva ![]() Välskött surfingbräda till ankars! ![]() Märklig skylt - vad innebär den? ![]() Läs den engelska texten - vilken rygg! ![]() En blåsig dag på playan ![]() Akrobatisk målare - skyddsombud? ![]() En riktig stut uthyres? ![]() Pizzabil anno 1940? ![]() Övningskörning finns faktiskt i Grekland - aldrig sett detta förut! ![]() Vältvättad moppe! ![]() Otäckt namn - välrakad?! ![]() Bengen parkerar fett i rondellen! ![]() Ål-mäklare? ![]() Varmluftsbuss? ![]() Sladdig väg! ![]() Ingen tänker på att jag ställer mig här! ![]() Kom igen nu alla andra!!!! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Men Mr Beans tvätt med texten "wash your clean laundry" har jag ett visitkort från, själv tycker jag det är onödigt att tvätta det som är rent ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Hahahah. härliga bilder
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, rondellen är från Naxos Stad - uppe vid torget som det ligger en liten kyrka invid. Man ser faktiskt kyrkan i bakgrunden.
Måste visa denna bild oxå - det här är vad vi brukar kalla "Low Rider". Tänk Er att komma ned till Grekland efter vintern för att vår-rusta sin segelbåt - och mötas av denna syn!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()