![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har tänkt att åka till Naxos den 7juni och vara borta 1 vecka.
Förra året åkte jag tillsammans med familjen och då var det min mor som höll i "trådarna" den här gången har jag och min sambo tänkt att åka själva. Det är en del som man behöver hålla koll på dock. Har tänkt att försöka få tag på en flygstol till santorini, ifrån flygplatsen måste man ju ta en taxi (antar att det är enklast) ner till hamnen där man köper en båtbiljett till naxos. Ang. boende så bodde vi förra året på Ioanna studios men den här gången vill vi testa annat boende. Agios Prokopios ligger mitt emot detta hotell och ser väldigt fint ut! (men verkar dyrt?) Även hotell Dimitra verkar fint. Finns det några andra som har erfarenhet av att ha lite kontakt med hotell ägaren över mail och boka därigenom och sen liksom köpa flygstol, alltså inte åka charter utan lösa det på det här sättet istället? Det är mycket att tänka på och lite stressad blir man av att folk säger till en att "det finns inga resor kvar, allt är slut" ![]() Men rest-resor och flygstolar borde väl inte vara några problem 7 juni? I värsta fall finns ju alltid annat boende än de två ovan nämnda. // Johanna |
|
|