![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var just inne på webcamnaxos och upptäckte då att nu ligger det folk och solar på St Georgestranden!!!
Och här har vi snödrivor, ehuru smältande, men ändå!! Olika falla ödets lotter... Bild http://www.sendpix.com/albums/080419...09/?a=view&i=0 Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, så man längtar ner dit när man ser sådana bilder!!!
Fast jag kan inte klaga på vädret här i Kalmar just idag. 12 grader och klarblå himmel gör att det faktiskt går att sitta i lä i trädgården och sola lite.... och titta på när gubben snickrar altan ![]() Tänkte just gå ut och bjuda honom på en ouzo för att muntra upp honom lite ![]() Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Ja härlig bild
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vad SKÖNT det ser ut!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det ser skönt ut. Idag grillad korv till lunch med barnbarn i trädgården ,och vaxning av båten, 13-14 grader o sol i "Götet". Sommaren är på G även här hemma eller åtminstone våren........
|
|
||||
|
||||
![]()
I Piteå håller Vintern ett löst grepp idag var det ca 10 grader varmt i skuggan då tinar det bra, men snöskooter entusiasterna dom ger sig inte såg tre stycken i Norrfjärden två mil norr om Piteå idag.
Men med 35 dagar kvar ![]() ![]() Önskar alla en trevlig helg Glenn och Berit |
|
|||
|
|||
![]()
Olika falla ödets lotter.... 12 - 13 grader idag. Strålande sol och ingen vind i Svedala. Blommor och träd sprutar färger!
Snö? Vad är det? AHA. Det är det där vita vi hade EN dag i februari.... ![]() ![]() ![]() Jag cyklar hela året om.... ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Snö har varit en bristvara här i karlstad denna vinter....jag har skottat en gång i år IAF....men bara en halvtimme efter min svettiga skottning så började det att regna
![]() ![]() Jag älskar att åka slalom...så en tur i backarna har jag fått i a.f...i Branäs..men snön töade bort under dagen..möran var fin men sen var det katastrof...mjuk snö är ingen hit...det fick bli en Öl i baren i stället. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Till alla er som inte kan Värmländska, möran bedyder morgon. ![]() ![]() nicka ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har haft väldigt lite snö här vid norrlandskusten. Förra helgen kom det en del som snabbt tinat bort. Drivor finns inte annat än där traktorn skottat upp om ens något där är kvar. Vårväxterna är ovanligt tidiga och jag njuter när allt vaknar till liv om än med en viss tanke på att något är fel med våra årstider och med klimatet.
Eva |
![]() |
|
|