![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har någon flygit med Malev från Arlanda till Athen eller annan väg? Hur är detta flygbolag? ska boka flyg den 15 feb och de har billigast 2300 TOR och 1 timme väntan i Budapest många andra flygbolag och rutter får man sitta flera timmar i väntan på byte!?
Så låt mig veta! Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har utnyttjat Malev ganska så flitigt Cph-Thessaloniki de senaste åren och vi har inget att klaga på förutom flygplatsstrejken i somras men det är en annan historia som ju inte har direkt med Malev att göra.
Vi tycker att de höjt serviceribban mycket jämfört med hur det var för sådär 7-8 år sedan. Vi kommer att resa med dem nu igen den 23 april, samma rutt, samma plats ![]() Lätt att boka via deras sajt, även E-ticket ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte flygit med dem själv men läst bara positivt om dem, när jag har läst inlägg i ett finskt Greklandsforum. Tydligen så flyger de även från Helsingfors till Aten via Budapest. Speciellt uppskattat verkar det vara just den korta mellanlandningen i B.
Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Frappe;114782]Har någon flygit med Malev från Arlanda till Athen eller annan väg? Hur är detta flygbolag? ska boka flyg den 15 feb och de
Så låt mig veta! Inga problem med Malév. Bra bolag. Flygplanen är bra. Reste från Arlanda till Thessaloniki. /Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för info, då har jag bokat biljett!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Det har jag också gjort, köpt e-biljetter hos Malev från Hfors till Aten den 6.5. och sen ska jag fortsätta med båt till Paros. Inte heller jag har haft tidigare några problem med Malev. Jag har nog med avsikt valt nu en besvärlig tidtabell, ankomsten i Aten kl 2.25 på natten, men så kan jag spara priset på en hotelnatt
![]() Trevliga resor till alla! Eija |
|
|||
|
|||
![]()
Jag skall också resa med Malev, Athen-Arlanda (t&r) den 28 feb!
|
![]() |
|
|