![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Regnet strilar ner,var är sommaren?En sån här känns det underbarrt att ha 48 dagar kvar tills nästa resa....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här tittar solen mellan molnen. Vi lär inte vinna denna veckas solliga men vad gör det när vi legat på 1:a plats två veckor i rad. Frånsett den senaste veckan och någon enstaka dag har vi här vid norrlandskusten haft en alldeles underbar sommar.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är så trött på detta vädret redan nu efter en vecka. Jag har kommit fram till att jag behöver sol och värme för att orka med höst och vinter.
I framtiden hoppas jag kunna göra fler resor än vad jag nu har möjlighet till, men inte kan jag sälja barnen ![]() ![]() ![]() ![]() Näst nästa lördag bär det av mot Kykladerna. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Sommar? Här i Skåne är det så långt ifrån sommar som man kan komma
![]() ![]() ![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, detta är ju helt vansinnigt (fördelningen av vatten över världen)! Och Göteborg ligger sist i solligan, inte undra på... Det känns som att det har regnat varje dag sedan midsommar, eller något liknande.
Vätan tränger till och med in i skallen; börjar fundera på olika typer av regn, hur många sorter det kan finnas och vad de skulle kunna kallas... Kanske skulle göra en liten lista... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tro det eller ej men NÅGON har skickat hit solen
![]() ![]() ![]() ![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Varför gnällde jag på den värme vi hade i början på juni? Solen! Kom tillbaka, allt är förlåtet.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag tycker synd om turisterna! Ser mängder av regnklädda barn och föräldrar vid Korsvägen varje dag, alla som ska gå på Liseberg och försöker hålla humöret uppe...
![]() Moster: håll fast den! Solen! Med håv om inte annat! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är ett litet bildspel jag plockade ihop i brist på sysselsättning i regnet. Bilderna är tagna under en veckas vildcampande längs östkusten, Öland & Bornholm. På en och annan bild skiner faktiskt solen!
//PO Senast redigerad av PO den 2007-07-12 klockan 17:41. Anledning: Bildbyte |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder PO
![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||