Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #16  
Gammal 2008-01-15, 20:07
osccar osccar är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Inlägg: 15
Standard Sv: Naxos med flickvännen

Citat:
Ursprungligen postat av poros Visa inlägg
Det låter billigt i och för sig. Vi ska åka till Naxos i september och hittade biljetter i höstas för 1345 t/r per styck hos SAS och direkt till Aten. Ett par dagar senare bokade våra vänner samma resa och betalade då 1944 per styck. Därefter har det svängt fram och tillbaka, dock har vi inte sett vårt låga pris, men någonstans i närheten har det legat några gånger. Vi tänker med största sannolikhet bo på Villa Naxia, som ligger vid St George stranden och vi har fått ett pris på 30 euro/natt. Vi ska ju åka på hösten så därför är det ju helt andra priser.
Det var ett väldigt bra pris, tror inte vi hittar något liknande i juni - eller har jag fel? Så blir nog till att kanske slå till.

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Om ni nu övergett chartertanken och förllängt er resa så skulle jag absolut slå till och sen planera resan i lugn och ro! Känslan att ha landat i Aten och sen sätta sig på bussen till t ex Rafina och "vara på väg" är helt suverän.... I juni kostar INTE ett rum 40 euro/natt om ni inte vill ha "lyx" så där har Du tagit till!!!!

Vi åkte färja Rafina -Naxos för 20 euro pp.

Lissi
Låter härligt måste jag erkänna. På SAS står det att flyget anländer 10.40 - vad är tiden då i Grekland? Man hinner med färja om det går en tex 15.00 eller hur?

Kom just på att Sverige möter Grekland i Fotbolls EM dagen innan. Jag undrar om vi får det så lätt med hotellen och service efter att Sverige vunnit matchen

Länkar till färjesidor uppskattar jag väldigt mycket!
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT