![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag vann en resa till Egina (Agia Marina ![]() ![]() ![]() Så det är praktiskt möjligt. Sedan är frågan om man vill lägga en hel dag på resan. Själv tycker jag att det är rätt kul att resa runt på det sättet... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg g l e d e r meg med deg, Riitta ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är alla flygbiljetterna klara
![]() ![]() Bokade med Aegeanairlines från Aten till Kos. Dom var några hundralappar billigare än Olympicair och flög lite tidigare så vi lär nog vara på Kalymnos före midnatt ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur blir det med Amorgos?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hör av dig när det är dags så ska jag kolla de aktuella båttiderna. Det är ju fler turer på sommaren och så.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Monica
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan tänka mig det
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var överraskande Apollo
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj då! Trodde det var ett reguljärflyg. Det innebär att jag får skärpa mig med kollen av charterbolagen. Tack för hjälpen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, vad roligt, Riitta. Du och Leif ska riktigt ut och luffa - och så hela TRE veckor! Det blir semester det!
Och jag förstår verkligen att du, Peter, gjorde som du gjorde på tredje dagen. Agia Marina på Egina och Tinos är verkligen två motsättningar! Marianne - som just klickat och det kändes riktigt bra! Hoppsan och klick, det blev till en långhelg i Rom! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så man kan klicka sig till Rom också
![]() ![]() Det känns ju lite konstigt att man blivit en öluffare plötsligt på gamla dagar ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|