![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle gärna åka en vända till i höst men jag tror inte jag kan skrapa ihop pengarna till dess, men man vet aldrig.
Om man bara har en vecka är en natt i Naxos inte kul. Skopan var ganska okey, tycker jag, tog ju bara 4 timmar. För 11 år sen tog det 6 timmar, men hon kanske la till vid fler öar då. Det godaste var fisken jag åt på Corner och även fisken på Mythos, precis vid Minoa Hotel. Mythos och Bisentoz-nåt på andra sidan Katapola blev mina favoritställen där jag satt i timmar och läste. |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, det låter GOTT
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var jättegott! Det har du att se fram mot i september Inkfish!
Jag har redan gjort min resa och måste kanske vänta ända till maj nu? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lotto!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vadå Lotto
![]() ![]() ![]() Ser fram emot ditt resebrev. PK Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Alltid lika roligt att höra lite rapporter från favorit-ön!
![]() Yanna, man kan väl säga att du hade både tur och otur med båtarna då så det jämnade väl ut sig. Ingen greklandsresa är komplett utan att man åkt med Skopelitis, men å andra sidan kan det vara skönt att slippa den också om vädret är allt för blåsigt. Särskilt om den tar den "långa" rutten och passerar Donoussa också, då är det ju över 6 timmar till Katapola. Att just bara vara där och njuta av sol och vind är ju det man uppskattar allramest. Inte osannolikt att man gör en höstresa också faktiskt ![]() |
![]() |
|
|