![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om det är "min" länk du läst på så ska det väll va ok.
Där står: "kursplanen har fastställts 2007-06-20 att gälla hösttermimen 2007" Lexikonet har jag men inte grammatiken undrar hur mycket det används om jag ska betälla den också eller om det räcker att låna på biblo...det kan ju va en fråga till de som gått kursen nu..Ska jag köpa grammatikboken? Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu ska jag gå in på kurswebben på umeå universitet och registera mig. Ska bli jättekul att se vilka och hur många det är som ska läsa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Nyss hemkommen fran Greklands 40-gradiga värme till svenskt ösregn så kan jag bara längta ÄNNU mer att lära mig mer grekiska. Denna gång har jag verkligen haft gladje av det lilla jag kan ! Grammatikboken var en besvikelse, det är alltså SVENSK grammatik....Jag trodde det var om grekisk grammatik! Fast föralldel alla objektsformer är jag ju inte så insatt i så vem vet..jag kanske har glädje av den!
![]() ![]() Lissi - som ocså ska registrera mig i kväll!! |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem Lissi. Jag kommer att ta en vecka till Grekland i slutet av september/början av oktober. Får jobba dubbelt med Grekiskan när jag kommer hem då jag missar en vecka, men det ska nog gå bra.
|
![]() |
|
|