![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fast jag kör inte GI, i så fall hade jag glatt stoppat i mig så mycket fett som möjligt
![]() Choklad till frukost låter extremt osunt i mina öron - och jag skulle föredra fruktsallad även om jag inte ville gå ner ett gram! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är STOR chokladfreak (dock aldrig i Grekland där jag inte får sötsug, av nån anledning).
Men jag skulle inte tycka det är gott vid frukosten! Då behöver jag ingen sockerchock, jag äter hellre fil, smörgås osv. |
|
|||
|
|||
![]()
Magrest blir det jo med gresk frokost: Sigaretter og kaffe
![]() Sunt, derimot.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Både apelsinkakan och chokladtårtan spelade i en egen bakverksdivision. Helt otroligt gott och inte så sött som det vanligtvis är i Grekland. Skulle dock aldrig klara av att börja dagen med dessa bakverk. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fast en morgon fanns det riktigt brunt bröd! Glad i hågen tog han en skiva, fick besvär med att smöra den visserligen men sen tog han ett rejält bett. Och kunde konstatera att det var mjuk pepparkaka han smörat ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och jag som åt honungs-dränkta donuts till frukost i höstas när jag var på Tilos...
GOTT var det! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad skönt att jag inte är ensam om mina "osunda" frukostar i Grekland!! ![]() Samtidigt är vi ju alla olika och mår olika bra-dåligt av sånt här osunt!! Tjo hejsan sa! //Ullis |
|
||||
|
||||
![]()
I Grekland går jag alltid ner i vikt
![]() ![]() Bröd äter jag till maten men framför allt till salladen, måste doppa i oljan! Fast en del handlar det nog om att jag äter minst 3 mål om dagen, i Sverige blir det lite hipp som happ "hinner" ofta inte med lunch, eller sitter i bilen mellan kundbesök etc och då blir det någon korv, macka etc. Så helt klart i Grekland äter jag mer balanserat och nyttigt! Camilla |
![]() |
|
|