![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ypsilon, tack för tipset. Ska fokusera på kackerlackor, myggbett som kliar som f-n, att bränna fötterna, hm, vad är det mer? Att vänta på bussen i 35 minuter, värmen på nätterna, den gnällde jag faktiskt på när vi var där. Trots AC som konstant stod på 16 ° så höll jag på att svettas ihjäl varje natt. Min sambo pratade något om övergångsåldern men det har absolut inget med det att göra.....
Härligt att höra att fler drabbats av greksjukan ![]() /Ulrika |
|
|||
|
|||
![]()
Ja DEN sjukan delar Du med alla andra här, helt klart!
![]() Inte hjälper det att åka flera gånger om året heller....Det går troligen inte att bota den åkomman! Jag har ju redan varit 2X1 vecka i Grekland i år och förra året blev det tre ggr...om 3,5 veckor väntar en ny resa på 16 dagar....Sen är det bara att vänta in nästa resa...påsklovet 2008.... Men när barnen var små och man jobbade deltid kunde man glömma allt vad resor hette! NU när ungarna är utflugna och vi bara är 2 pers i hushållet så går det att åka fler gånger! Allt har sin tid!!!!..Och så får man prioritera... Vi måste ju avstå något annat för att ha råd att resa....Egentligen är det ju ett stort I-lands"problem" detta att inte vara nöjd.. ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det är väldigt jobbigt att komma hem och den närmaste tiden känns jobbig men det går över som tur är. Men längtan finns kvar tills man åker nästa gång...
![]() Och visst måste man få klaga av sig Lissi, det mår man bara bra av. ![]() |
![]() |
|
|