Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-02, 20:54
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Hotel Prokopios

Jag undrar om någon har bott hos Vaggelis på Hotel Prokopios (i Agios Prokopios) denna säsong. Fick via mail ett pris på 40 euro per natt för ett dubbelrum med babysäng. Tiden är i september och vi ville boka för 1-2 veckor. När vi bodde där för två år sedan betalade vi 30 euro för samma typ av rum i början av juni. Har priset ökat så mycket eller är det dyrare att boka hemifrån? (har aldrig gjort det tidigare)
/Ofelia
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 07:14
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hotel Prokopios

Nästan alltid dyrare att boka hemifrån.

Eva
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 08:34
kize kize är inte uppkopplad

Hej!
I september skulle jag inte förboka utan bestämma på plats vilket boende som passar bäst. Vaggelis kan ju ha rum/studios lediga och då är det med all säkerhet inte till det pris han angett i din förfrågan.
Vi förbokade hos honom förra året och det var 20€ dyrare än vad vi kunde fått på plats. I år åker vi i juli så priset han gett oss är ju skyhögt, men han får säkert uthyrt ändå.
Det finns flera hotell med liknande standard i Prokopios så ni hittar säkert något som passar.
Kicki
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 10:26
lemon lemon är inte uppkopplad

Vi bodde på Prokopios för någon vecka sedan och betalade 60E för en lägenhet för fem pers. Vi förbokade, då vi var tre familjer som ville bo på samma hotell. Hade vi varit färre (och åkt i september) så hade vi löst det på plats.

Ett lite försiktigt tips är att kolla in nyrenoverade Dimitra (ägs?/drivs av Vaggelis sympatiske svåger). Bodde där en natt, då vi kom till Naxos ett par dar tidigare än ursprungligen planerat. Fräscha rum och smakfullt poolområde.
Trevlig resa!

/lemon
Svara med citat
Gammal 2007-07-03, 23:52
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Tack för era svar!
Jag är inte rädd för att inte få boende utan är mest nyfiken på årets pris då vi planerar årets resa. Men efter era svar är jag än mer övertygad om att inte förboka.
/Ofelia
Svara med citat
Gammal 2007-07-12, 22:49
schmidt48s avatar
schmidt48 schmidt48 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Tack för era svar!
Jag är inte rädd för att inte få boende utan är mest nyfiken på årets pris då vi planerar årets resa. Men efter era svar är jag än mer övertygad om att inte förboka.
/Ofelia
Vi har bott hos Vaggelius, vi bokade dan före och då hette det att det var sista minuten, så vänta du, men det är kanonbra hos han, och han hämtar ju oss vid färjan.
Svara med citat
Gammal 2007-07-12, 23:12
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

När vi träffade honom på TUR mässan i Gbg, så ville han ha 120 eller 140/rum för tre personer, vi frågade om rum i slutet av juli, det är högsäsong sa han.
Troligtvis, eller helt klart så ville han inte ha dit oss.
Det är ju hutlöst dyrt. Jag är övertygad om att vi kommer hitta bra boende till en betydligt lägre kostnad.
// Helén
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:17.