![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eleni är poppis = dyrt. Fast det har jag redan skrivit. Känner bara på mig att de ställen som får mycket uppmärksamhet på Kalimera automatiskt blir lite dyra. Vilket minnsan inte är dåligt jobbat ![]() Blev erbjuden dubbelrum på Vamvounis Apartments på Milos för 20 euro också, undrar vad det (på Kalimera) omtalade Hotel Delphini hade kostat. /Gnällspik |
|
||||
|
||||
![]()
Vi betalade 25€ för 2 personer runt midsommar förra året.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Janne.
Den där frågan kommer ju upp med jämna mellanrum och jag har aldrig förstått problemet. Naturligtvis styr utbud och efterfrågan priset även på rum i Grekland - ett efterfrågat rum blir dyrare. Blir man sur på priser som man anser att Kalimera drivit upp är det ju bara att välja ett annat boende. Under åren tror jag att den särklassigt vanligaste frågan på det här forumet varit: Nån som har boendetips på ön X? Alltså är boendetips, på forumet eller dina egna rekommendationer, något som många vill ha. Och vill man inte ha kan man ju bara leta boende på egen hand. |
|
|||
|
|||
![]()
Min erfarenhet är att Kalimeras boendetips fungerar bra.Honeymoon Beach på Santorini är ETT bra exempel.
Nu har min man och jag bott på annat pensionat på Amorgos i många år.När vi började resa dit var Kalimera i sin linda och vi valde då boende efter guiden "Öluffa i Grekland"(tror jag den heter). Om jag var ny Greklandsresenär eller skulle på min första icke-charter,skulle jag utan mycken tvekan välja Kalimeras rekommendationer. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag hittar inget Kalimera rekommenderar, har för mig att jag sett det vid tex. Honeymoon tidigare, eller har jag drömt? Inte är det väl så att Janne nekar någon att annonsera? Janne, har du "provbott" alla ställen som annonserar? // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag korrigerar mitt tidigare inlägg här, istället för att editera. Ser nu att det vid vissa boende står "annons", alltså är övriga Kalimera rekommenderar
![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Om du tittar på kalimeras första sida under "ROOMS" i övre vänstra kanten,så kommer du till olika öar och hotell/pensionat på resp.ö.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
// Helén ![]() Senast redigerad av Hellen den 2008-06-12 klockan 20:17. |
![]() |
|
|