![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Bodde på detta hotell i Maj och jag kan säga att det är bland dom bästa hotellet. Stor pool och jätte snäll personal. Sissy som äger hotellet är jättesnäll. Barnvänligt hotell. Ligger uppe på en höjd med jätte fin utsikt och fin stor pool. Ni kommer stortrivas :-) Barnvänligt hotell. Städningen är noggrann och görs ofta. Trevlig semester Senast redigerad av inkfish den 2007-06-26 klockan 11:34. Anledning: långt citat |
|
|||
|
|||
![]()
Förra året var städningen dålig så det kan ju innebära att de glädjande nog förbättrat det rejält! Roligt.
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Är själv ett stort Kefalonia-fan. Min favorit-ö tillsammans med Naxos. Har bott på Sissy och gillar framförallt läget, vilken utsikt !!! ![]() //Homeros |
|
|||
|
|||
![]()
Jag med flickvän åker dit 17:e augusti, riktigt bra pris och har hört gott om utsikten. Är det stor skillnad på utsikt på terass jämfört med balkong?
Hur har baren vid poolen öppet och vad kostar en öl? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Jag och pojkvännen har tillbringat två veckor på Kefalonia.. och bodde på Sissy. Kom hem i lördags. Resan var toppen! Vi bodde på nedervåningen, med markterass.. där var iaf utsikten jätte vacker. Speciellt vid solnedgången (runt kl 21.00)
Poolen var öppen från kl 09.30 varje morgon, och baren 13.00-17.00 det varierade lite. Ibland var "pool killen" borta nån timme.. sen kunde han komma tillbaka igen. Där i baren kostade en Öl 2 Euro.. en Bacardi Breezer 3 Euro. Det finns en hel del stränder där i närheten.. många små stränder. Vi låg mest på Makris Gialos, den var ganska stor och hade vattensporter och restauranger. Men till Makris Gialos var det en bit att gå. Kan rekommendera att åka på båtutflykten till Lefaks.. den var härligt. Trevlig resa ![]() //Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för informationen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan inte nån av er som varit där dela med er av några bilder? Vore jättesnällt!! Jag velar nämnligen mellan hotell Sissy och hotell Lassi. Tänkte boka in en resa i september och har aldrig varit på Kefalonia, bara de andra i joniska övärlden. Reser med man och barn på 4 år och är rädd för de backar som verkar vara till Sissy... Tacksam för lite hjälp ang de två hotellen
![]() |
![]() |
|
|