![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Så är planet försenat och måste landa sent kan det dirigeras om av den anledningen. Men hur det är på Chania vet jag inte. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, försenat flyg känns som vardags mat.... Men när jag och ena grabben var nere i Mars / Athen) flög vi med SAS/Blue 1 Det började redan på Arlanda, folket i tornet var "sjuka" så jag bokade om till en tidigare flight för att vi skulle ha större marginal i Helsingfors.... vi landade vid 15.00 och planet skulle gå vid 18.00 tiden, icke sa nicke vid 17.00 tiden fick jag se att tiden var framflyttad till 20.00 gick då och fråga vad som var fel... efter många om och men fick jag veta att planet gått sönder och man skulle flyga in något annat plan från Vasa..... När det planet väl anländer visar det sig att däcket gått sönder.... vi fick vänta ytterligare och ser hur man håller på att byta hjul mm... hm hm just då kännde jag att nu skiter jag idetta vill inte flyga idag.... Tillslut som vi iväg kl 03.00 en aning trötta....
![]() Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Flög hem från Chania 15/6 ,3 timmar försenade,kom iväg 03.30 på morgonen,rejält trötta.Gäääsp.
|
|
||||
|
||||
![]()
Har varit med om förseningar från några minuter till 20 timmar. Har säkert drabbat alla som flyger ofta.
Eva |
![]() |
|
|