![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har i dag köpt två enkelbiljetter till Aten den 24 augusti för 232 kr !!!!! styck. Det kan man väl kalla ett kap, eller hur ?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det var riktigt billigt. Det kan inte vara många sådana per flight, med tanke på att flygskatten på Atens flygplats är nästan 1000 kr så går sterling back drygt 800 kr plus bränslet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Japp, kap är ordet....
![]() Men har ni hittat billjetter tillbaka? Skulle aldrig våga göra så... ![]() Senast redigerad av Siri A den 2007-05-30 klockan 15:12. Anledning: ändrade en grej! |
|
||||
|
||||
![]()
Sterling tilbyr mange reiser til kun kr 1 + skatt/avg Oslo - Athen
![]() D E N som kunne reist ![]() Tur/retur (feks 3 - 17.juni) koster under 800 kr for 2 personer ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kampanj under fem dagar. Massor med "1 kronas-biljetter" (till och med 0 kronors såg jag att de har till vissa resmål). Optimisten köper biljett och pessimisten tror det betyder att de kommer att kursa när som helst.
Fast det finns inte många billiga biljetter åt andra hållet, förutom i juni. Senast redigerad av Elisabet den 2007-05-30 klockan 17:57. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är optimist, bokade Arlanda-Chania tur och retur för 1500:- igår till den 3:e augusti. Nu håller vi tummarna!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Kul med billiga biljetter
![]() Jag ska åka i slutet av juli 14 dagar ca. En vuxen två tonåringar. har letat biljetter och hittat allt mellan 6000 - 36 000. (det senare var det absolut billigaste tyckte den sökmoton ![]() Jag vet att jag åker i absoluta högsäsongen men det finns inget val där.... Nåväl, hur gör ni för att hitta billigare biljetter egentligen??? Kan man få ett litet tips kanske? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tar alltid bara flygstol och fixar boende själv. Kollar biljettpriser på Apollo och Sterling. Jag kollar både tur-och-returbiljetter och one way. Det kan ofta vara billigare med one way. Det kan bli det ena bolaget ner och det andra hem. Det billigaste jag åkt till Kreta för är 148:-, det var förra året! För 36.000:- kan jag nog ta mig jorden runt tre gånger!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
De bästa priserna brukar jag hitta hos Sterling och Apollo. Om man kombinerar one way-biljetter och är lite flexibel om när man kan åka och hur många dagar man kan vara borta är det lättast att hitta något.
Det finns bra priser hos Sterling just nu eftersom de har kampanj i några dagar, så kolla där vad du hittar. Lycka till! Just det Gunilla ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2007-05-31 klockan 11:47. Anledning: Håller med wardakis |
|
|||
|
|||
![]()
Tjohoo!Jag hittade billiga biljetter till slut. 3 kronor till Kreta för tre personer (och så lite skatt å så förstås...)
![]() Hem? Blev lite dyrare... 800 för alla tre... ![]() ![]() ![]() Nu får vi hoppas att konkursen inte lurar bakom hörnet.... |
![]() |
|
|