![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
JÄTTEBRA. Detta måste jag bara visa för mina medresenärer... så klockrent. Lika roligt varje år att hitta tokigheter...igentligen är man väl ganska lättroad, men har man gjort 15+ resor blir man ändå lika förvånad varje gång man hittar en helt NY konstruktion som funkerar lite underligt... tyvärr har vi varit dålig på dokumentera dessa. Så ditt intitiativ var verkligen jättebra!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bor i ett tämligen nybyggt privat hus. Men elektrikern som jobbade här får inte så mycket beröm av mig... tursamt nog är det automatsäkringar, för halva husets uttag belastar samma propp, kyl och frys och allt möjligt annat. Så om min man har arbetslampan tänd, tvättmaskinen och mikron jobbar, kan jag inte sätta på vattenkokaren, för då går proppen-samt att garagedörren går upp! Innan vi lärde oss detta blev det en massa elakt sagt om elgubben. Nu är jag så van så jag inte bryr mig.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Hur kul som helst!!!! Ewa |
|
||||
|
||||
![]()
Helt suveränt, Magnus! Det var längesedan jag skrattade så mycket. Du har en framtid som undersökande reporter, helt klart!
Janne, bodde på samma rum som du på Honeymoon och jag blev inte heller klok på den spegelplaceringen. Undrar just om den är satt där för att täcka något bakom? Kanske nästa Kalemerian som bor där kan kolla bakom spegeln? /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Han var väl inte längre han som satte upp spegeln.
![]() birgitta |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() //PO |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kollade. Såg inget konstigt. Ska fråga nästa gång jag åker dit.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
![]() |
|
|