![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det ska i alla fall, bli väldigt spännade med ett ömdömes utlägg här av Inkfish av din väska....efter resan!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, den ligger ute i bokhandlarna sen i fredags. Nån affär hade brutit mot överenskommelsen och började sälja i förväg, övriga hängde på.
Jag har beslutat att ta med min, det är ett idiotiskt beslut. Lika idiotiskt som när jag förra året släpade med tvåan som var precis nyutkommen då. Men det är lysande semesterläsning ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Själv har jag bara läst ettan. Har tvåan inbunden och oläst. Hade gärna haft med mig tvåan, men min regel är pocket. Fast jag känner precis som du. Jag längtar eftera tt börja läsa den...
|
|
||||
|
||||
![]()
Men tvåan finns i pocket nu! Ge bort den inbundna i present och ta med tvåan på resan.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har inte kollat alla inlägg men det finns flera olika väskor som är kombinerade ryggsäckar och rullväskor. Har själv en dylik som funkar perrfekt. Axelremmarna stoppar man in på baksidan när man kör rullväskevarianten. De flesta etablerade väskfabrikanter har sådana härika.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra idé! Klart som korvspad att jag gör så.
|
|
||||
|
||||
![]()
Netwolf:Hoppas du gillar den! Jag tyckte enormt mycket bättre om ettan men det finns andra som säger precis tvärtom.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan meddela att vaskan och jag befinner oss pa plats pa Karpathos och att vi ar valdigt nojda!
Jag fick plats med ungefar vad jag tankt samtidigt som jag inte far plats med FOR mycket. 15 kg vagde vaskan in pa Landvetter. Enormt smidig att dra ar den ocksa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är kofferten uppackad, utvädrad och förpassad till garderoben i väntan på nästa resa.
Jag är väldigt nöjd med den. Framför allt är jag glad för att jag begränsade mig i storleken, 55 l är precis lagom för att behöva tänka till när man planerar sin packning. Att dra den var hur smidigt som helst. Enda nackdelen blir när jag ska kånka den på båtar i höst, att kånka en dragväska är ingen höjdare. Också nåt som gör att man inte bör köpa en för stor, alltså. Men den svalde massor och var himla bra inredd ![]() |
![]() |
|
|