![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var kanske i båda. Känns verkligen som en favorit(?) i repris när man tänker efter..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så här såg första förslaget på Kalimeratröja ut: ![]() Så här såg loggan ut under några månader: ![]() En kollega fick syn på den och sa: vad fan är det för skit! Nästa dag kom han med den logga som finns idag. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"En kollega fick syn på den och sa: vad fan är det för skit! Nästa dag kom han med den logga som finns idag.
![]() Det är väl inget skit, jag tycker streckgubben är riktigt gullig ![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sölduksdiskussionen kommer jag också ihåg och det skulle varit kul att få läsa om hela tråden igen, men det har kanske varit mer än en diskussion i ämnet? En annan kul tråd var Svenskar tråkiga från 2001 som jag tror att Rasmus startade. Ett annat minne jag har är när Janne åkte till Grekland och därifrån skulle skicka nyhetsbrev via mobilen - Tror jag fick 49 st (eller var det 79...) och till slut var jag tvungen att avsluta prenumerationen för att inte spränga inboxen
![]() Fasiken vad kul man haft här under åren ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis på tioårsdagen Kalimera
![]() ![]() Kalimera är en jättebra site där du får svar oavsett vad du frågar! Tack! Jag blev medlem i januari -06 och har varit mer eller mindre aktiv under denna tid. Jag kollade dock på Kalimera redan 00 eller 01 då jag kommer ihåg att jag läste om olika öar osv. ![]() Ser fram emot 10 nya Kalimeraår ![]() (Ja, tänk om man bor i landet om 10 år t.o.m ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS !!!! En kilde til inspriasjon og kunnskap.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Tänk 7 år sen är detta snart..... Så många Kalimerminnen som väcks!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Efter lite rotande.. Här är ett lätt sentimentalt bildmontage jag gjorde när gamla forumet gick i graven för ett par år se´n. Kommer ni ihåg hur det såg ut?
![]() //PO ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
OH ja visst minns vi!! Det är ju inte så länge sen, ska man väl tillägga
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
För oss som hade autoreply på jobbets email som jag hade under en semester skickades meddelandet ut till alla nyhetsbrevsläsare? måste ha varit i den vevan. Nu har jag kikat lite i ett skåp med smått och gott. Hittade två kalimera klistermärken. Jag var nog med från starten av första forumet men visst fanns sidan ett bra tag innan.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Jag är nybörjare här, har bara varit med sen förra sommaren men hoppas sajten finns i 10 år till!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En sak som jag minns väldigt väl och som jag tyckte var väldigt fint, var när du gjorde om åsnan på startsidan så att när man förde markören över den kom det fram en dikt (tror jag det var, en text var det i alla fall). OJ vad fascinerad jag var över vad man kunde göra på internet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Texten var Louis Armstrongs, med en speciell slutknorr ![]() I see skies of blue and clouds of white The bright blessed day, the dark sacred night And I think to myself, what a wonderful world Kalimera must be |
|
||||
|
||||
![]()
Minnet är ett mysterium... Men som sagt, jag tyckte det var såå fint. Minns att jag till och med blev ledsen när du tog bort det
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Den fanns där över en vinter när Kalimera hade stängt för att jag skulle uppdatera. Du var inte den enda som gillade den minns jag.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kunde varit om det vore en ö med fina stränder.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu fick jag inte gissa. ![]() ![]() Och du har helt fel, Schinoussa är ovanligt lättraggat, vi fick nästan fly ön för att freda oss mot en mycket enträgen gammal farbror ![]() |
![]() |
|
|