Ja Madrid ja!

Dit ska vi ju över nyår och har skaffat lite tips om staden...Men så såg jag billiga resor till Barcelona straxt efter midsommar för 1kr + skatt dit och 399 hem en vecka senare. Detta var för ett par veckor sen..Men ingen ville åka med mig , varken make eller vänninna... Så ångrade sig maken i går och sa att jag kunde väl kolla igen vilket jag gjorde.... Då fanns t or 21-28 juni för 299kr ut och 399kr hem pp ...KÖR TILL sa gubben, Barcelona vore kul.... Ryanair är ju spännande på det sätt att det hela tiden tillkommer summor för saker man inte förstår, men flygskatten vet ma ju om att den tillkommer men även saker som att om man inte checkar in bagage utan bara har handbagage så kostar det också , man får alltså inte gå ombord utan denna avgift....och när man bekräftat och betalt med kort så dyker det upp en kreditkortsavgift på 116 kr(!) Så de från början nästan "gratis" biljetterna blir inte så "gratis" om än billiga

Totalt för oss två t o r 2368kr...
NÅVÄL; allt var frid och fröjd tills köpet var avklarat och biljetten skrevs ut..DÅ STÅR DET MALMÖ-MADRID!!!!!!!!

Fråga mig inte VAR i ledet med tryckningar och letande efter avgångar som det blev fel, men DET hade ingen av oss sett.....Efter ett gott skratt så säger vi båda att detta blir ju kul..då hyr vi bil och kör runt på spanska fastlandet en vecka....Så nu har vi bil väntandes för 1188svkr för 7 dygn..och så får det bli BARCELONA nästa Spanienresa...
Så det kan bli????
..Vill bara påpeka att resan bokades innan något som helst alkoholintag
..jag var efter denna bokning tvungen att kolla att sommarens resa till Grekland verkligen hade Aten som destination ..och det har den...
Lissi