![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Koala ligger i den stilleste delen av byen, men med de dårligste strendene. Du må over på Lambi-siden for å få bra strender i Kos by. Og der ligger Emmanuel bl.a. som du har fått god pris på. Fra Lambi er det perfekt å sykle både inn til byen eller videre ut til Tingaki! Det er flatt som en pannekake, og det eneste man trenger å tenke på er at mange gater er enveiskjørt/-syklet! Du må jo også tenke på at billige hoteller også har en tendens til å trekke til seg ungdom, og ungdom fester jo gjerne - uansett hvor de er... Tingaki er idyllisk, men kanskje litt kjedelig? Og det var i alle fall sterkt dominert av engelskmenn, og de er jo heller ikke helt stille på ferie... Det går vel både hydrofoil og ferje til Rhodos, og jeg tror at hydrofoilen tar en drøy time og ferja det dobbelte. Priser har jeg ingen aning om... Xristina
Senast redigerad av Kalimera den 2005-02-24 klockan 07:26. Anledning: Otillåtna länkar |
|
|
||||
|
||||
|
TAkk Xristina, det var det jeg trengte..., å få hvite sånn ca. hvor de forskjellige hotellene lå i forhåld til hverandre, byen og stranden.
Han fra Koala sa det det var mye disco og bråk på den siden hvor Lambistranden ligger og da ble jeg usikker, det var nemlig den siden jeg i utgangspuntet hadde pekt meg ut siden den lå nær byen og ok strand og da nærmere Tingaki som man da kan sykle til... Går det busser til Tingaki fra "Lambisiden " eller må man inn til byen? Vet du om noen andre hoteller som er å anbefale på den siden av byen? Ha en god dag! Ia |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jeg vet ikke om det går buss fra Lambi til Tingaki, eller om du må ned i byen. Antagelig er det vel så enkelt å sykle... Søk på google.com med ordene Kos hotel Lambi, så regner jeg med at du får en del treff. |
|
|
|||
|
|||
|
Du må først ta buss til byen også kan du reise videre til Tingaki.
|
![]() |
|
|