![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Jag kan verkligen rekommendera Poros, jag har varit där två gånger. Nu har jag inte varit där sedan 2000 men då gifte vi oss på ön. Jag skulle rekommendera byn Askeli och hotell Ninetta. En mysig by, med promenadavstånd, eller båttaxi, taxi el buss in till Poros stad. man kan också ta taxi båt över till Galatas och se sig om på fastlandet. Hyr en moppe och åk runt den gulliga lilla ön och hitta fina stränder. Jag skulle gärna åka dit igen. |
|
||||
|
||||
![]()
Poros är mycket fint.Om ni ska bo i Askeli rekommenderar jag Panorama Apts. Mååånga trappor att gå, men väl värt det när man sitter på balkongen/terassen och skådar ut över hav och land.
Neorion har flera mysiga tavernor och är , som tidigare sagts lugnt och skönt. Ett besök vid klostret är verkligen att rekommendera. Vad ni än väljer hoppas jag att ni får det bra på Poros. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan rekomendera ett litet ställe som ligger på andra sidan sundet vid Poros - Aliki beach. Det är ett mysigt litet ställe som lämpar sej för en romatisk semester.
Där kan man hyra privata rum hos Fotini och hennes mamma lagar den godaste maten i deras taverna. Priset för ett rum ligger på 30 evro. |
![]() |
|
|