![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaret, då förstår jag bättre. En sista fråga dock, "lokala Vodafon" är alltså en märkesbutik i typ Athen. Inte en kiosk eller dylikt, om jag förstår rätt...?
|
|
|||
|
|||
![]()
Med lokala Vodafone menar jag en egen butik ala Teliabutik i Sverige. I Parga ligger den lite avigt, vet man inte var den ligger så kan man missa den. Vet inte om de ligger bättre till på andra platser eller om de brukar ligga i skymundan.
birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack, då är jag med. Skönt, det verkar betydligt enklare att hitta här i Sverige. Nu ser jag fram emot stressfria samtal med nära och kära då jag sitter på min ö och vickar med tårna i havet...
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Det går väl att skicka det nya numret som ett vanligt brev, då borde man ju hinna hem innan de har numret och kan ändå inte säga att man försökat gömma sej. Det är ju bara att dra den om "Tänkte inte på den långsamma postgången..."
![]() Fast å andra sidan så kan man ju inte använda samma refillkort nästa gång om man skickar det i ett vanligt brev, alltid är det nåt tok som sparar numret. ![]() |
![]() |
|
|