![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror jag brukar använda Word, i det finns åtminstone en funktion för att skriva ut adressetiketter och jag har för mej att den även fungerar för att göra visitkort.
Fast nu då jag skulle kolla detta så blev jag faktiskt lite osäker, mycket tyder på att jag senast använde "Klickable Card" som man kan hämta på http://www.clickablecard.com/?page=10500 men jag är inte helt säkert. Jag använde tidigare Micrografx Draw för mycket utskriftsprojekt men det vete fasen om de finns kvar längre, smidigt var det åtminstone. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Jag använde mig först av samma leverantör som min förra arbetsplats (Franska Ambassaden) vilket kostade kring 4000 spänn med offset tryck om jag inte minns fel. Hiskeligt dyrt alltså.
Nu kör jag med www.visitkort.se och jag tycker inte att det är någon större skillnad i kvaliteten. Nu pröjsar jag dock en bråkdel av priset för samma mängd visitkort. Jag trycker på ett lite gulaktigt papper som matchar min logotyp. Ser mycket proffsigt ut tycker jag. |
|
||||
|
||||
![]() Hej, Använder Excel till namnskyltar som våra kunder får när vi har utbildning och vid andra tillfällen. Funkar alldeles utmärkt. Har även med en logga. Det ryms 24 st på ett A4-ark. Hälsn Eva |
![]() |
|
|