![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Men Uffe, har de slagit igen restaurangen??? Den brukade vara fullsatt för några år sen. Häftigt och vackert är det där, tyvärr var jag där på natten och av alla bilder blev det bara sk*t ![]() Krya på dig, Montezuma rår väl inte på en Viking heller! P.s Ta 10-12 svartpepparkorn och svälj hela eller rör ut 1 msk potatismjöl (om du har nått...) i lite vatten och svep, det brukar hjälpa. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja hemma i Piteå är det lungt. Värmen har börjat komma (vi har slagit av värmen i Taxibilarna mellan 11.00 och 16.00 då kör vi AC.) . I kväll ska vi vara nostalgiska vi har lagat en Grekisk middag med greksallad som förrätt och Kyckling på grekiskt vis oszo före maten (ev efter också) och retzina till maten. och vi har inte tänkt gå och lägga oss än skärpning Uffe. Behöver jag säga att vi längtar till grekland
Men vi kommer Glenn och Berit |
|
|
||||
|
||||
|
Uffe, att läsa dina kåserier är som att läsa en bra bok, ett kapitel per dag.
Lena*.
|
|
|
|||
|
|||
|
Härlig läsning Uffe....looking forward to it everyday!!
![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Hjärtat slog dubbelslag när jag läste om din utflykt igår.Du var i"våra hemtrakter"och åkte.Visst är utsikten fin från Koymos,även stenarb.är imponerande.Kunde sitta hela dagar o bara njuta.Är det mycket nybyggt runt Kalives nu?Omr.kallas ju Little England pga.alla engelsmän som köper o bygger.Det har säkert förändrats mycket på dom 2½år vi varit hemma.Får ta fram lite foton för att dämpa längtan tillbaka.Ha en bra dag.Helena
|
|
|