![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Någon som vet ifall man kan åka bananbåt eller i gummiring efter båt någonstans på Chania kusten? Det hade varit kul att prova sånt eller jetski och kanske tom parasailing efter båt om man nu vågar...
/Drakulla |
|
||||
|
||||
![]()
Godafton Drakulla!
Låt mig presentera Kaktus Taverna ca 400 m från er hotell på väg tillbaka mot Chania. Där hittar du både jetskis, trampbåtar, utmärkt grekisk mat och ruskigt bekväma stolar. Det är mitt stamhak för långa lugna frukostar och en god bok och dessutom min förra arbetsplats ![]() Trevlig helg! Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket för tipsen! Det bådar gott!
![]() Trevlig helg! /Drakulla |
|
|||
|
|||
![]()
Nyfiken på var i förhållande till Agia Marina denna trevliga Taverna ligger? (Har inte varit på Kreta förut och ska dit i slutet av Juni)
mvh /Skilla Senast redigerad av inkfish den 2007-04-21 klockan 17:01. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Om man törs påstå att Agia Marina har ett centrum så ligger Kaktus där
![]() "Pappa" Yannis är några år yngre än mig så det får jag inte kalla honom... Ska jag slå ett slag för en annan favorit med "kasslervarning" så måste jag nämna Taverna Romanza. Jag vet minst en Kalimeran som håller med mig nu ![]() Drinken och underhållningen hittar ni på Kaluha Bar, strax före hotell Thalassa. Manos är vass som tusan på cocktails och sååå söt! Hälsa gärna från mig så har jag några shots innestående när jag kommer ner ![]() Nu VILL jag hem till Agia Marina!!! Kickie Senast redigerad av inkfish den 2007-04-21 klockan 17:01. Anledning: långt citat |
![]() |
|
|