![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det har skrivits mycket om detta på både text-tv och i morgontidningar mm. i går och idag. Som alltid gäller att resenären själv söker aktuell information så nära inpå flygningarna som det bara går. Det finns egentligen aldrig någon eller några att skylla på. Ej heller att man passivt väntar på att t.ex arrangören "söker upp" resenären och berättar. Visserligen har arrangören ett VISST ansvar men detta problem som kommer att uppstå är ju utanför arrangörernas kontroll. Är man ordentligt informerad så förstår man nog situationen bättre även om det givetvis kan vara irriterande med ännu mer väntan, både dit och hem. Hasse |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jo jag hörde igår att det gäller att man själv avresedagen går in på Luftfartsverkets hemsida och kollar upp vilka avgångar som är försenade.
Men då smyger sig ju osäkerheten fram sedan att då måste väl dessa tider också gälla antar man, så att planen ändå inte går tidigare , dvs att förseningarna inte är så stora när det väl gäller.... Det vore ju snopet att komma för sent menar jag ...jag hoppas att just "vårt" flyg på söndag går i tid..Det är redan ändrat en gång från morgon till eftermiddag..... Hem från Grekland får det gärna vara försenat bara jag kan utnyttja tiden utomhus!!
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Apollo har den servicen att de skickar sms till mobilen vid ändringar av flygtiden.
Yvonne
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ÅH, så bra!! Fast kolla ska vi ändå...Regnet strilar ner över Lund från en jämngrå himmel, så även tanken på att sitta och vänta på försenat flyg känns uthärdlig....Man vet ju vad som väntar när man kommer fram!
..och det har ju bara pratats om förseningar i juli-augusti.....
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Citat:
Mvh Janérik |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mobil efterfrågas vid hemrese bekräftelse
Om ifall ja ni vet vad Lisa |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Har flyttat en del av diskussionen hit:
http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=1119 inkfish/moderator |
![]() |
|
|