![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok, som det är nu får Du inte två kronor för paketet och kan inte komma åt dina dokument/bilder/mail mm.
Lägg ner 2-300:- så kan Du kränga det för 500-1000:- efter att Du plockat ut det Du vill spara. Be någon hjälpligt pc-kunnig svåger titta vad Du har för moderkort och köp sedan det billigaste Du hittar till detta. Detta kostar tex 75 sek och är i närheten av vad Du ska ha. Att sätta i ett grafikkort är ett 10-minutersjobb som samme svåger fixar utan problem. Inga garantier men som sagt, man får vad man betalar för. Lycka till!! ![]() //PO |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm, det verkar som att det kanske inte är grafikkortet ändå(?). Inte ens dioderna på tangentbordet lyser när jag startar datorn! Har provat med nytt tangentbord och mus, så det är inte de grejerna som pajat. Det verkar inte som att tangentbordet får någon ström, och monitordioden blinkar precis som när jag stängt av datorn och glömt stänga av monitorn. Kan det kanske vara nätaggregatet? Vilka är symptomen för att det pajat? Dör hela datorn då eller bara vissa delar?
|
|
|||
|
|||
![]()
Har du satt in kontakten i vägguttaget ?
![]() birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Aj, shit! Det hade jag glömt. Tack för hjälpen
![]() |
![]() |
|
|