![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Genuint för mig är en plats som lever även när inte vi turister är där,och det gör Rethymnon.
Senast redigerad av Kalimera den 2007-04-13 klockan 12:35. Anledning: Lång citering |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Tror inte heller de tänkte besöka Rethymnon utanför turistsäsongen,men måste ändå vidhålla att det finns massor av platser och restauranger i Rethymnon som är hur genuina som helst.Bara att gå bort från strandpromenaden i de små gränderna så hittar Ni restauranger som är som små hål i väggen....och vardagslivet in på knutarna.Räcker för mig...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet har varit där många gånger och min dotter har även arbetat där några säsonger. Ute i ex Misiria går vardagslivet sin gilla gång men stan är under turistsäsongen en massturismort och passar kanske inte den som skriver att det inte ska vara så mycket turister utan genuint. Samtidigt framgår det väl ganska bra av charterbolagens beskrivningar vilken karaktär orten har så den som överväger att åka dit och bo på Bio vet antagligen vad det handlar om. Egentligen är det ganska svårt att ge tips till en person eller familj som man inte känner. Betydligt enklarare om frågeställaren är mer konkret.
Eva |
![]() |
|
|