![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi flyger antagligen från Landvetter, bor i Jönköping nämligen. Ska kolla upp Apollos utbud med en gång....
Har jag förstått din norska rätt när jag tror att du menar att Kreta är en bra party-ö? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det där med Apollos one way ticket är ju guld värt för fanken!! Hittade flyg till Göteborg från Santorini för 598 kr/2 pers. Vasst pris....
|
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har ikke vært mye på Kreta, men ut ifra hva jeg har sett, så har denne øya alt fra rolige "secluded beaches" til full party dag og natt.
Mallia på østkysten er visst litt hot for tiden tror jeg, men jeg overlater til Kreta-kjennere å komme med detaljer. mvh, Ørjan |
|
||||
|
||||
![]()
Frågor:
Vad vill ni ha ut av semestern? Bara party eller sevärdheter också? Vill ni umgås bara med turister eller vill ni träffa lokalbefolkning? Hur har ni tänkt bo? Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
Har bokat flyg in/ut Santorini nu. Känns som det var en ganska bra affär, 2000 kr per person är väl bra? Dessutom verkar Santorini vara en bra utgångspunkt för 2 luffare som oss...
|
|
|||
|
|||
![]()
Ios står seg bra som partyøy den dag i dag, dro dit hver sommer en periode for noen år siden. Nå er det søsteren min som er i den alderen, og på henne høres det ut som om alt er ved det samme gamle der.
![]() Sjekk ut isopartyisland.com Senast redigerad av Goggen den 2007-04-11 klockan 20:52. Anledning: glemte noe |
![]() |
|
|