![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer också i att skippa kategorin "Roligaste bild", tycker det varit svårt för många av oss att hitta riktigt roliga bilder.
För några år sedan tycker jag mig minnas att vi hade en kategori "Typiskt grekiskt". Den har jag saknat och vill gärna ha igen. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, typiskt grekiskt var bra! Det är kul att se hur olika folk tolkar det. (Eller så blir det bara 247 bilder på blåa dörrar
![]() ![]() Men jag skulle också gärna se att den kategorin fick vara med igen! |
|
||||
|
||||
![]()
Man får väl komma med flera förslag
![]() Jag gillar abstrakta teman. Glädje är ett sådant, men jag kan lika gärna tänka mig värme eller dofter. Det går att fotografera dofter, det är jag säker på ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Typiskt grekiskt är också bra,men inte både vardag och den....kan hamna rätt nära varann.
|
|
||||
|
||||
![]()
Gärna natur eller vardag. Kategorin roligast kan utgå. Den fick mig att avstå från att rösta i årets tävling. En del bilder var inte alls kul utan tvärtom lite beklämmande. Såg dock senare att det fanns roliga bilder.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker också att vi kan skippa roliga bilder eftersom den är så svårtolkad. Grekisk vardag låter som en spännande katagori
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Her kommer en stemme (røst)til, jeg ser g j e r n e at roliga bilder utgår fra tevlingen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Turistfällor tycker jag vore kul. Skulle vara roligt att se hur olika människor tolkar det.
|
|
||||
|
||||
![]()
BRA !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Den var bra Kikh Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Hihi, en lättklädd grekisk man sittandes på en taverna med blårutig duk och en flaska ouzo. Med Akropolis i bakgrunden.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack vare temat har jag också fått en idé till en fotokalender. Vad hette hotellet med takterass i Athen??? En kvinna måste ju försörja sig... Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa! Både grekisk vardag, turistfällor och natur låter mycket bra. Funderar fortfarande på något riktigt innovativt sjäv
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Turistfällor låter tråkigt,men dom andra är bra
![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ja att slopa den roligaste bilden är nog okej. Natur är ett bra tema, även grekisk vardag låter bra tycker jag!
MVH MyrYeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är nog böjd att hålla med dig. Låter som 700 bilder på menyer med SMORGASAR.
Och sen blir det världskrig på forumet när någon hittar den egna favorittavernan bland tävlingsbidragen, en hård strid utbryter om vad som är god smak, dålig smak samt vem som egentligen har rätt att definiera vad som är en turistfälla... Nä, jag håller nog med om att det är lugnast utan en sån kategori ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja oj det låter tråkigt. Ja folk här på forumet kanske har så dålig fantasi. Det jag menade var olika tolkningar av turistfällor. Men det är klart, alla kanske tolkar dem lika i mellanmjölkens land. Och DET är trist.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|