![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Oh Mette jag förstår det är inte lätt.. Men kanske vi ses i November som du skriver !
Vi ringde till Eros inga problem. !!! Vi ses ! |
|
|
||||
|
||||
|
Jag tror att någonstans tillbaks i tråden var det tal om 18 - 19-snåret.
Moster
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi har nog träffats vid 18-19-snåret de andra gångerna och om jag inte har helt fel brukar vi ta bussen som går 18.17 och då är vi lagom framme vid 18.45
Väl mött imorgon
|
|
|
||||
|
||||
|
Det ska bli jätteroligt att träffa alla! Det enda jag oroar mig för är hur allvarlig min namnalzheimer kommer att bli bland alla nya ansikten
Namnlappar kanske Bara för min skull
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vad mig anbelangar bör ni andra nog använda namnskyltar
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Här får ni två stycken namn att i morgon placera på rätt personer;Helén och Roger. Ledtråd; något annorlunda dialekt än er andra skulle jag tro. Lissi hur är det med din dialekt, skånska/stockholmska? Fast å andra sidan, dig har vi sett på kort. Elisabet- känner man igen dig på dialekten? Carina - samma fråga till dig. //Helén- som snart skall packa, för mycket tidig avfärd. |
|
|
||||
|
||||
|
Två namnskyltar till
Lena & Ulf Lena från Athen Grekland och Ulf från Norrland.... Ulf förstår alla dialketer tror jag , inga problem med danska heller...Jag är mycket avundsjuk på honom Med det hör till eftersom jag inte är född här... men avundsjuk är jag ändå…. / Lena (nefeli hetter min dotter..) |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Lena från Skåne och Ulf från Finland. Vilka dessa två är kommer ni inte att ta miste på, åtminstone inte Ulf ![]() Moster, som inte heter Lena
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi kör med vanlig presentation!
Kl 19 ca kommer 4 glada från Helsingör!!! Vi kan väl köra en vanlig presentationsrunda som man alltid gör på konferenser..... Lissi, cbriss,CarinaN och Percy |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Därefter sitter de flesta namnen.skall bli jättekul att träffa så många IRL. // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Kan man betala en mutsumma och smita ut genom personalutgången
//Zanét
|
|
|
||||