Hei. Jeg ser at jeg kanskje har skrevet litt uklart i mitt svar om hoteller med pool. Det er riktig som Kalimera sier, at det finnes mange hoteller som har pool, men dere ønsket helst å bo ved St. George-stranden. Det er dette området vi liker å komme tilbake til år etter år, og der vet jeg at charterselskapene kjøper opp rom fra alle hotellene som ligger langs selve stranden. Det er et veldig populært område å bo i. Hotellene har selvsagt rom til leie utenom dette også, men antallet ledige rom til egen utleie - og ikke minst gjelder det de hotellene som har pool - er derfor noe begrenset. Velger dere et hotell som ligger litt borte fra selve stranden, er det veldig mye å velge mellom. Jeg ville absolutt ha sjekket på nettet først, bestemt dere for hvilket område dere ville bo i, og enten tatt kontakt direkte med hotellet, eller bestilt hotell like etter ankomst. Det er mange som står og tilbyr rom når dere kommer av båten, men vi har aldri benyttet oss av disse romsraggerne. Det finnes også et turistkontor på Naxos som er behjelpelig med å skaffe rom, og der kan man ofte oppnå gode rabatter. God tur i alle fall. Dere vil elske Naxos