![]() |
|
|||
|
|||
![]()
AMORGOS AMORGOS AMORGOS !!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
1. Kreta
2. Naxos 3. Amorgos Barbro ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Min ö har en perfekt sextondeplacering. Lagom lockande men det lär inte öka antalet turister nämnvärt denna sommar :-)
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OK nu blir det topp 2...
![]() Såg att många av er haft rätt med Amorgos... ![]() Tror fortfarande på: Naxos Kreta Men det är nog tvärtom efter all otur jag haft hitills ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Siri A den 2007-03-22 klockan 07:21. Anledning: Felstavning!! |
|
||||
|
||||
![]()
1. Kreta
2. Naxos Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
And the winner is.......
...... KRETA!!!! ![]() ![]() ![]() Hoppas jag... Stinab ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Statistiskt sett blir det
1. Kreta 2. Naxos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det bara att bita i det sura äpplet och gratulera dem som trodde på Naxos
![]() Nej, jag skojar bara, det är ju fantastiskt att en så relativt liten ö med så relativt få turister kan vara populärare än en turistmagnet som Kreta! ![]() Om frågan hade ställts till alla greklandsresenärer från hela världen skulle resultatat knappast ha blivit detsamma. Eller? ![]() Antar att resultatet säger något om Kalimeras läsare, om inte annat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det får vi tåla
![]() Naxos är som sagt populärast här på Kalimera åter igen, vilket är imponerande ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Naxos är nog väldigt allround, den har nåt för många. Dock är jag själv ingen supporter.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hade rätt ordning på dom tre första
![]() ![]() ![]() Men hade jag fått bestämma så hade det blivit:Kalymnos,Karpathos,Samos ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag hade fått bestämma så hade det blivit Skiathos, Skiathos, Skiathos
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: