![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi försökte boka sovkabiner förra året men fick då beskedet att de skulle försvinna 1 maj- 06. Så tyvärr finns de ej kvar. Vi bokade in oss på Lilla Hotellet i Vellinge istället, endast 12 min bilresa från Svågertorp. Ett alldeles utmärkt alternativ. Kicki |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Synd, det fungerade ju så bra. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu har jag i alla fall fått svar på mitt mail. Fick bekräftat det som sades här ovan; Hvilekabinerna finns inte längre. Synd... man undrar varför. Jag fick ingen förklaring. Kanske de nyttjades för lite. Eller kanske har det med säkerhet att göra? Har för mig att kabinerna låg nere i "källaren". Carina |
|
||||
|
||||
![]()
När jag letade info på Kastrups TROR jag mig ha sett att säkerheten sågs över just förra våren. I så fall hänger det säkert ihop.
Bush hade kanske uttalat något dekret mot underjordiska gömställen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte med Sterling (till Malaga) i fjol och det funkade generellt sett bra. Dock hade Sterling (m.fl.?) stora problem med köer till incheckning, pass- och säkerhetskontroller på Kastrup. Det var t.o.m. folk som bommade sina plan p.g.a. de evighetslånga köerna. I en tråd från tidigt i höstas togs dessa problem upp.
Vi får hoppas att det funkar bättre till sommaren. /lemon |
![]() |
|
|