![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ringde du dem idag och frågade och det fungerade ?!?
![]() birgitta |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jag ringde 1252 men jag är i grekland ville bara checka om det var 3 eller 12 månader från senaste påfyllning som gäller och det var 12 månader.
Har du varit inne på deras hemsida och kollat? Deras kundtjänst (engelska)via nätet brukar ge superbra service. Agda |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tack för hjälpen, då fungerar det i Grekland, kanske det är den "utlandsbaserade" Vodafone GR som har problem. Jag ska be en grek översätta SMS:et så kanske det blir något svar.
Jag har några kompisar som gärna SMS:ar till min Vodafone så jag vill gärna ha igång den igen. birgitta |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Det är nu gjort och de var bara reklam för trevliga samtal. Klisis som jag trodde betydde något om "stängt" betydde samtal, uttalet liknar varandra men stavningen var olik, inte tänkte jag på det.
Har även fått svar från Vodafone GR och enligt dem så ska allt vara OK att använda dem i Sverige. Ev. kunde det vara något roamingavtal som inte fungerade. Jag fortsätter och söker svar då telefonen behövs även här i Sverige. birgitta |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen, vill bara meddela att när Vodafone GR väl insåg att det inte var min mobbe som var felaktig så skickade de ett email till Telenor SE och det verkar ha hjälpt för nu har min grekiska mobbe fungerat i 2 dagar.
![]() |
![]() |
|
|