Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-03-10, 13:44
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Karpathos

Personlig ville jeg ha valgt øy-loffing i kykladene eller skiatos/skopelos om dere skal være borte i nærmere 3 uker. Men vi er alle så forskjellige så du må jo nesten kjenne deg selv best om du kan tenke deg å ligge på samme hotell i 2-3 uker. Blir det karpathos med charter er det vel kanskje bare snakk om 2 uker...? om dere da har barn og vil bo nære fine strender (Amoopi) så må du regne med å ta buss inn til centrum om kveldene og taxi hjem om dere vil ha litt liv. (ekstrakostnad).
Vet at mange her kan tenke seg å være på Karp. i både 3 og 4 uker i slengen, men tror mye av grunnen også kan være at de har mange venner som er fastboende, da har man et sosilat nettverk der mens man er på ferie.
Velger dere øyloffing ville jeg ha forhåndsbestilt overnatting for de første nettene, og for de nettene dere skulle ha ønske om å dra til noen av småkykladene hvor det kan være litt vanskelig å få overnatting i August sånn på sparket... På Naxos og Paros kan jeg ikke tenke meg at det skulle være vanskelig å få overnatting selv i August..

Ia

Ia
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:19.