![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Visst bor Cia i Bjuv!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jadå hon bor kvar och jag tror att kanske även Kenneth kommer med så då blir det 11.
|
|
|||
|
|||
![]()
Men några till ska vi nog få ihop....Sådär 15 -20 st vore kul !! Lund i maj är OOOTROOOOLIGT vackert
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu skall jag blotta mina dåliga geografikunskaper, alternativet hade varit att söka själv...
![]() Hur långt är det mellan Göteborg och Lund? Tips på bra boende= billigt, men inte Formel 1 mottages också. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns väl massor ,nu när jag inte har nån hund längre så kanske nån vill sova i mitt uterum ,annars finns det ju pensionat tom i Bjuv.Hoppas bara Elisabet får nån biljett nu ,när Flyme kursade
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack för alla tips. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Verkar som om den 5 maj är datumet som gäller
![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vi gör väl som vanligt att de som ämnar komma SJÄLVA ringer till EROS och bokar (..och avbokar om så skulle bli fallet...) och säg då att ni tillhör KALIMERA-gänget så sitter vi tillsammans... Kul att vi blir några nya ansikten också! tel till Eros är 046-2112885 Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Räkna med oss oxå !
Alltid roligt att byta "rese - erfarenheter". ![]() /Tom & Bodil |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken tid brukar ni träffas?? Ser ut som vi kan följa med på vår första kalimeraträff!
Stinab ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har nog varit runt 19-snåret om jag kommer ihåg det rätt.
//Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har talat med Nikos på restaurang Eros i Lund och meddelat att det kommer en del folk den 5 maj vid 18 - 19-tiden, men att var och en själv ringer dit och bokar.
Nikos hälsar er alla som tänker komma dit/anmäler er att om ni mot förmodan skulle få förhinder vill de gärna veta detta så fort som möjligt så att de inte tackar nej till andra gäster som vill besöka restaurangen samma kväll. Anmälningar och ev avbokningar ska göras direkt till restaurang Eros som har telefonnummer 046 - 211 28 85. Jag har anmält oss båda + två kalimeraner + en liten hedersgäst som väl platsar i gänget ![]() ![]() //Zanét ![]() Senast redigerad av Zanét den 2007-03-24 klockan 18:11. Anledning: förtydligande |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ett annat tips på boende är Ibis hotel fast det Carina rekommenderar är så mycket mysigare. Scandic finns ju också men det ligger långt från EROS. Det finns ett vandrarhem i tågvagnar vid centralen, men jag vet inte hur där är..Gå in på STF och sök i så fall. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det låter ju inte kul! Det finns flera SMÅ hotell i centrala Lund...Det går nog att hitta på nätet. Jag känner så dåligt till hotel här.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|