![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén- som idag skall äta ute, för första gången på länge, som rökfri. |
|
||||
|
||||
![]()
Då får du ju nytta med en av de STORA fördelarna med att inte röka: man slipper förstöra en god middag ute med stress över att man inte får röka
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ZANÉT!
Nu är det allt ett bra tag sedan vi dunkade oss i ryggen ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
HELÉN!
Här kommer en dunk tillbaka ![]() //Zanét ![]() Snart 4 hela rökfria veckor ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni är otroligt duktiga!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! So far so good!
![]() ![]() ![]() Verkligen strongt - häng i, ni kommer aldrig att ångra er! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zanét, är du med fortfarande? Hoppas det.
Grattis i så fall. // Helén som drar till Vemdalen för att insupa fjällluft i lungorna |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Hellen! Jag tycker du är såååå duktig
![]() Malin, med fortsatt dålig karaktär ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Hellen;74376]Zanét, är du med fortfarande? Hoppas det.
Grattis i så fall./quote] Hej Hellen och detsamma till dig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tänker inte på det så mycket heller, visst dyker de upp tillfällen, speciellt på jobbet då jag får för mig att jag skall gå och röka, kommer snabbt på att jag gör ju inte det längre och det känns jättehärligt
![]() Jag fortsätter med mina tuggumin ett tag till, har nu gått ner på 2mg styrka och köpt mig en stickning, stickat har jag nästan inte gjort sedan den stora stickvågen i mitten på 80-talet. Malin, vill du så kommer din tur en dag då du minst anar det, var vaksam ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ni är fantastiskt duktiga som har hållt ut så länge.
![]() Tänk er den dagen som kommer då ni tänker; "har jag rökat en gång i tiden?" ![]() Kramar från Ulf och Annika/GBG ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jätte duktiga är Ni!
Bra jobbat! Lotta ![]() |
![]() |
|
|