![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Naturligtsvis ska ni resa till Rethymnon! Staden har det mesta. Utmärkt strand,pool på många hotell,massor av matställen,många sevärdheter,underbara människor,osv osv. Att hyra bil är inget problem,men se upp i trafiken! Om ni vill handla billigt så gå upp i stan en bit, för efter strandpromenaden är butikerna mycket dyrare. Själv åker jag dit slutet av maj i två veckor ![]() Innan du beställer resan så kolla restiderna. Reser du med Fritidsresor har du en besvärlig hemresa,men Ving har mycket bra restider. Hälsn.aake |
|
|||
|
|||
![]()
..och jag som varit både i orterna väster om Chania och i Rethymno säger tveklöst CHANIA-området... Chania är 1000ggr mysigare än Rethymno och alla orter som ligger i ett pärlband längs kusten västerut har bra bad etc..Platanias som bas och så närheten till Chania skulle jag rekommendera.... Från Chania med bil når ni lätt massor av sevärda platser!! Köp Jannes e-guide över Chania -området och ni har massor av tips för en lyckad semester!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller med Lissi,
jag har varit i Rethymnon, Georgopoli och Chania, jag gillar Chania området mycket mer. Man kan hitta båda lunga ställen och party ställen, både stora stränder och små badvikar... Helt enkelt allt vad man vill ha. Desutom är transfer från Flyget närmare i Chania. /Nico |
![]() |
|
|