![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En God Jul och ett Gott Nytt Kalimera-år önskas Er Alla./Phia o Tony
|
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och Gott Nytt År från ett grått och trist Österlen.
Dimma har lagt sig och mörkret sänkt sig. Det är bara att drömma sig tillbaka till sydliga breddgrader med hjälp av lite foto och ouzo. Janne, tack för ytterligare ett år med Kalimera. Vet att 2007 och det tionde året blir mycket bättre än de tidigare. Detta eftersom Du hittar nya infallsvinklar varje år och fortfarande växer Kalimera med kraft. Häls/Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Jullovets första dag
![]() ![]() Så till alla kalimeror och självklart till Janne, Mr Kalimera himself, önskar vi EN RIKTIGT GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken härlig bild!! Nu har jullovet smugit sig på för en trött lärare....Känns skönt!
![]() Lissi - som snart drar till Milano |
|
|||
|
|||
![]()
Goooood Jul ifrån Huddinge.....
![]() En dag kvar att jobba sen blir det 10 dagar när inte väckarklockan väcker oss ![]() Och en liten speciell jul hälsning till "Kalimera Janne"....Mycket trevligt att ses! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja visst var det!!! Trevlig restaurang med.Elias på Södemannagatan !.Det ska vi inte ha gjort för sista gången
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!
![]() Önskas det ifrån ett varmt och regnigt Göteborg. |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en deilig jul, alle kalimerer, og et vidunderlig nytt år!
![]() Juletre på Syntagma i Nafplio |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR 2007!
Tack alla Kalimeravänner för detta året. Det har varit träffat några av er ![]() Tack Janne att du orkar med oss fortfarande ![]() ![]() Här kommer en bild på soluppgången förgår här utanför hemmet.Det är väl den enda morgonen man har sett solen i höst (eller vinter ![]() ![]() Den får ni ha som julkort från mig ![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack för att du delar med dig! Nu blev längtan inte mindre........fast jag är tacksam för att få se bilden! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul och Gott Nytt År på er allihop !
Agda Senast redigerad av Agda den 2006-12-21 klockan 18:00. |
|
||||
|
||||
![]()
En GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR tillönskas er alla
![]() Sedan får man se fram emot ett nytt Kalimeraår ![]() Mvh Ann |
|
|||
|
|||
![]()
Riitta!: Din bild är SÅÅ fin!! Sverige är också grant minsann ..
Admirala: Där på trappan i bakgrunden satt jag i somras i solen och skrev vykort och på samma torg lyssnade vi på slutet av en konsert efter vår avskedsmiddag med Dig Nafplion.GOA MINNEN! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul och Gott Nytt År till er alla!Imorgon åker vi till Gran Canaria för att fira jul och nyår
![]() Hoppas att ni alla får en fröjdefull jul! Hälsningar Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och Gott Nytt År till er alla!
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος! ![]() dimitris Aten |
|
||||
|
||||
![]()
Min julhälsning till er alla kommer med en länk till
Giorgos Chatzispyrous helikopterfoton över Grekland och en länk till Travelling around Greece - ett inhemskt resereportage (på grekiska) från ERT som sänds via internet varje dag. Guldgruvan är arkivet där alla gamla program finns!! Man behöver inte förstå grekiska för att njuta! För övrigt vill jag bara påminna om att ta det lugnt från och med NU och ända till påska! Senast redigerad av Elisabet den 2006-12-22 klockan 08:03. |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och ett Gott Nytt År på er, alla Kalimeror!
![]() Äntligen lite julledigt och ska snart ge mig ut för att handla den sista julmaten. Sedan ska jag bara njuta och ta det lugnt! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul och ett riktigt Gott Nytt år
önskar Monica från Aten och tack Janne för att du skapat Kalimera |
|
||||
|
||||
![]() Citat: