![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jobbar också inom det offentliga. bosse |
|
|||
|
|||
![]()
Som lärare med en arbetsvecka under terminerna på minst 45 timmar så har vi ju sportlov, och påsklov som är inarbetat tid och dessa har jag när barnen flugit ut börjat använda till Greklandsresor...Tyvärr måste ju vi som är lärare alltid åka på loven då det är dyrast, men yrket har ju andra fördelar så jag klagar inte.. Dessutom är Grekland så underbart "off season"
Man får pussla med dagar och även ibland ta tjänstledigt utan lön som jag kommer att få göra i vår för en resa. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
För min del blir det jul i Spanien, sedan lutar det åt nyår i Larissa. Ska bli spännande att vad de gamla grekerna har för sig på nyårsnatten. Sedan blir det Thailand eller Karibien i januari och Paris och London i februari.
Vad gäller resten av året är det fortfarande ett oskrivet blad - jag gillar nämligen inte att planera! En ny grekisk ö måste dock läggas till på listan. Är grymt sugen på Amorgos. Senast redigerad av anoula den 2006-12-13 klockan 11:38. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så vi arbetar den fulla tid som arbetstidslagstiftningen medger. Dvs 42 timmars arbetsvecka vintertid och 38.5 mellan 15 maj och 15 sept är det som normalt gäller samt 30 till 33 semesterdagar beroende på ålder. Eva |
![]() |
|
|