![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ennå er jeg ikke kommet lenger enn å surfe på internett og drømme. Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok allerede bestilt reise, og da kanskje til Naxos. Det jeg sliter med nå er en mann som heller vil bruke pengene på forsterker til stereoanlegget
![]() ![]() Lille |
|
|||
|
|||
![]()
lille! Gör som jag, boka själv för två och visa sen biljett och resrutt...Det har funkat 6 ggr nu!!!
![]() Lissi -snart på gång igen! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ressugna kvinnor får ALLTID som vi vill!!
![]() ![]() Lissi - Milano v52 och Aten v8 MED maken.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hm, vi har inte råd att åka hela familjen... 6 pers. Äldsta dottern drar nog som vanligt till Rhodos. Funderar på att åka bara med mannen? Är det egocentriskt? Barnen längtar ju dom med!!!
Får se... Isåfall är jag väldigt sugen på Samos, har aldrig varit där. Hört både ock... Taskiga stränder säger en del, men det ser ju så vackert ut på bilderna! Några tankar fr er? Kram (o fy fassen vilket väder det är idag!) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lille |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ethvert parforhold har vel godt av en tur i tosomhet en gang i blant ![]() Rene vitamininnsprøytningen ![]() Og du er sikkert en fantastisk mor de andre av årets 51 uker. Kanskje barna har godt av en foreldrefri uke også?! Forøvrig har jeg ingen planer, annet enn at jeg vil bo her i Nafplio så lenge jeg kan... |
|
|||
|
|||
![]()
Vi skall åka till Rhodos denna välbesökta ö och i mångas ögon inte accepterad,men jag lovar er att längtan efter den 5 aug är stor
![]() ![]() Vi var där 1986 skall bli jätte spännande att återse denna ö ![]() ![]() ![]() Denna gången skall vi vara där i 14 dagar så nu håller jag på att planerar att hyra bil och vilka ställen det blir att besöka det blir mer spännande och intressantare för varje plats man besöker på nätet,dit vill jag och det vill jag se men det är ju tjusningen och halva nöjet med att resa,men det gör ochså att längtan till semester och sol,retsina god mat en liten ouzo blir större ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om att resa utan barnen: självklart kan man göra resor utan barnen om man vill och barnen tycker det är ok.
Men att resa utan barnen till ett ställe som de längtar till - det skulle ALDRIG jag göra! Usch vad jag skulle känna mig hemsk då - oavsett hur bra förälder jag är alla andra dagar! |
|
||||
|
||||
![]()
Ni som reser mer än fem veckor på ett år, hur får ni semesterdagarna att räcka till?
![]() Jag vet så mycket som att jag ska till Grekland och defenetivt Kreta inräknat där, om det blir jobb eller min första ö-luff förslagsvis vet jag inget om än. Bankar pengar för att vara på den säkra sidan iaf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vad är "gubbvecka" förresten?
![]() Senast redigerad av Sofie.K den 2006-12-15 klockan 22:19. |
|
|||
|
|||
![]()
I denna konstiga vädervärld känns det roligt och skönt att ha bestämt en resa till Luleå under sportlovet.
För här är vi i ett grönt & grått Stockholm, inte ens kallt om natten ![]() Och i Juli bär det av till: Santorini, Naxos & Paros............. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas Luleå får snö då. Häromdagen hade allt regnat bort i min barndomsby ovanför Luleå och i Umeå har vi grått, trist och snöfritt.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Planerna för 2007 är att behärska mig till i slutet av oktober, spara och snåla hela året för att kunna vara på Kreta 6 månader. Räcker det inte hela vägen får jag korta av vistelsen men ner SKA jag!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det verkar lovande, Lisbeth! ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Sjätte semesterveckan vid fyllda 40
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men varför kallas den så?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jag undrar oxå varför den kallas så...även kvinnor får ju dessa dagar...
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir Athen med inrikesflyg direkt till Milos i början sept,därefter har vi tänkt Amorgos,det bör fungera via Santorini,därefter Naxos.Kanske någon av Småkykladerna på vägen till Naxos.Amorgos är en av favoriterna,nästan
ett måste.Milos har vi inte besökt tidigare ska bli mkt intressant.Som pensionärer har vi obegränsat med tid men kanske inte lika obegränsat med resurser.Men tre veckor i övärlden ser vi fram emot. ![]() ![]() ![]() bjorn |
![]() |
|
|