![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppas det finns plats! |
|
|||
|
|||
![]()
TACK Cecilia!
Ioanna: Om Du inte vill lägga pengar på en reseguide i bokform kan du GRATIS på Expressen ladda hem en jätteinformativ guide över Milano med BRA tips och kartor.... Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Lissi!
![]() Ioanna |
|
||||
|
||||
![]()
Jag reste till Milano föra veckan. Det var fantastiskt.
Man måste oxå åka tåg till Lugano i Schweiz, det tar bara 50 minuter och den är en underbar stad. Här kommer några fotos från min blogg: http://dimitrisdoctor.blogspot.com/2...no-lugano.html dimitris |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder Dimitri, och så billigt det var med flyg och hotell.
Yvonne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder! Jag skall själv åka till Milano om 2 veckor, ser fram emot det!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag rekommenderar att du åker tåg till Lugano. Tåget går från "Stazione Centrale". dimitris |
|
|||
|
|||
![]()
Bergamo var jättefint tyckte vi när vi var i Milano över nyår. Vi tog tåget dit från Centralstationen. Bergamos gamla stadsdel är fantastisk. Däremot var vi inte speciellt förtjusta i Milano, bortsett från Il Duomo, La Scala och byggnaderna precis runt torget. Vi blev lurade på flera matställen. Se upp för dubbla menyer vilket är vanligt...Dyra för turister och billigare för italienare verkade det som. Kändes inte kul!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tips! Jag har faktiskt besökt på Lugano och Bergamo " i min ungdom", men det är så länge sen. Vi har planerat att ta en tur till någon/några andra städer också.
|
![]() |
|
|