![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänk så olika man tycker! Jag har varit både i Agia Marina och i Platanias och visst är där turister..VI är ju det när vi är i Grekland..Platanias upplever jag som jättefint , jag trivdes mycket bättre där än i Agia Marina. Även med barn måste det vara roligare......Där finns också mycket mer att göra och mer att strosa i på kvällarna... Väster om Chania är det ju mil efter mil med anläggningar för turister...många fina stränder också...
Agia Pelagia är litet och fint , men proportionellt sett är där lika många turister på sommaren, helt säkert... Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Veldig enig med at Platanias er altfor bråkete og fult av restauranter, butikker, biler og mennesker. Ikke det at jeg ikke liker å ha mennesker rundt meg altså, men... Hva med Crysi Akti?? Der bodde vi, to familier med tilsammen 3 barn fra 01 - 16 år. Stille og rolig på kveldene og nettene. Deilig strand 2 min unna, noen koselige tavernar rett ved og bare 5 -10 min til Platanias eller Chania med buss. Det beste av to verdener for oss i alle fall.
God tur. Hilsen ACE |
![]() |
|
|