Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-23, 19:26
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Agia Marina eller Platanias?

Tänk så olika man tycker! Jag har varit både i Agia Marina och i Platanias och visst är där turister..VI är ju det när vi är i Grekland..Platanias upplever jag som jättefint , jag trivdes mycket bättre där än i Agia Marina. Även med barn måste det vara roligare......Där finns också mycket mer att göra och mer att strosa i på kvällarna... Väster om Chania är det ju mil efter mil med anläggningar för turister...många fina stränder också...
Agia Pelagia är litet och fint , men proportionellt sett är där lika många turister på sommaren, helt säkert...

Lissi
Svara med citat
Gammal 2006-11-23, 21:50
AnitaC AnitaC är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Agia Marina eller Platanias?

Veldig enig med at Platanias er altfor bråkete og fult av restauranter, butikker, biler og mennesker. Ikke det at jeg ikke liker å ha mennesker rundt meg altså, men... Hva med Crysi Akti?? Der bodde vi, to familier med tilsammen 3 barn fra 01 - 16 år. Stille og rolig på kveldene og nettene. Deilig strand 2 min unna, noen koselige tavernar rett ved og bare 5 -10 min til Platanias eller Chania med buss. Det beste av to verdener for oss i alle fall.

God tur.

Hilsen ACE
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:47.