![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den 24 november förra året så bokade jag one-way till Kreta för mina söner för 149:- styck med avresa den 12 augusti.EJ på Apollo Young!!!Tidigare på morgonen så fanns det biljetter för 99:- styck.
![]() När jag pratade med killen på Apollo så hade han haft en kvinna en vecka tidigare som hade bokat för 49:- Han höll på att trilla av stolen när han pratade med den kvinnan! ![]() Den ena sonen var tvungen att åka hem innan skolan började så hans hemresa gick på 1.349:- med Ving. Jag och den andra sonen betalade 698:- styck för hemresan med Ving.Dom biljetterna bokade jag nerifrån Kreta.Då bokar jag en tur och retur från Stockholm men nyttjar endast hemresan. ![]() Det är endast hos Ving (vad jag vet) som man kan göra så här. ![]() Enligt Ving så har man rätt att göra så här sen den nya charterlagen kom men det har aldrig dom andra resebyråerna hört. ![]() Förr om åren så har jag och den yngsta sonen alltid varit på Kreta i fyra veckor och då har vi betalat ca 7.000 för resa och boende. Jag hoppas att jag har tur i år igen med biljetter! Senast redigerad av Mamsen den 2006-11-03 klockan 11:01. |
|
|