![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer i hälsningarna.... Så kul att följa resan...Ha det jättegott alla resenärer!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag följer med spänning på era trapatser i fortsättningen också
![]() Ha det så gott! Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Detta var verkligen roligt! Det är ju ofta de små härliga ögonblicken, som man gärna vill dela med sig med alla nära och kära (och det är vi väl alla kalimeror för dig, Janne
![]() Kommer definitivt följa med! Bokrecensioner räknar jag kallt med att få också ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Kjempemoro å følge dere på Bloggen
![]() - men akkurat NÅ er jeg urolig ![]() Jeg holder en knapp på at dere gikk av på K, siden den verste strekningen med Skopelitis jo er FRA K til Amorgos. 8 beufort på Skopelitis, DET ville jeg helst ikke vært med på ![]() Jeg trodde forresten Skopelitis ble innstillt før det kom opp i 8 B ![]() Det ser ut til å fortsette å blåse framover, håper dere UANSETT får en D E I L I G ferie ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ovantat nog mojnade vinden lite just vid Koufonissi - sa det som brukar vara den varsta strackan blev lindrigare an borjan av resan.
Sa nar jag tog emot Janne och Camilla pa kajen i Katapola var Skopelitis inte mer an ca 20 min efter tidtabell. ![]() De halsar, vi skildes at har utanfor Internetkafeet. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill bara instämma i att det är roligt att kunna följa en resa på detta sätt genom bloggen. Så tack och ha en fortsatt trevlig semester.
![]() Mvh Ann |
|
|||
|
|||
![]()
Ett jättetrevligt initiativ,tack!!!(och ha det så himla bra)
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Ha en fortsatt skön semester och tack att vi får följa den! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att Janne och Camilla ska komma hem snart, bloggrapporterna blir bara plågsammare och plågsammare
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Skojar bara , Kalimera- rapporter är PRECIS vad vi alla behöver just nu innan FOTOTÄVLINGARNA börjar..Hur många hundra bilder ska man inte DÅ dregla över??? ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, det bästa med fototävlingen är att då är Janne garanterat hemma igen
![]() Jag tömde kameran i datorn innan jag hade packat upp i lördags - det är lite skruvat. Men det är så himla kul att se vad man fått ihop den här gången. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja tänk, innan man kommer hem har man ju redan sett på bilderna man tagit med digitalkameran..Vi gör det i alla fall...TÄNK FÖRR!! Då lämnade man in 5-7 rullar film första dagen hemma
![]() Lissi - som kanske tappat tråden... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det sista jag läste på Jannes blogg handlade om, att det inte var så dumt med semester...det är inte så dumt med tjänstledighet heller, även om det så klart kostar lite mer, men det är det värt! Vi byter vitvarorna till det nya året i stället! ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Peter - som hörde att Grekland stänger i morgon... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ni sett inlägget från kl 18.27? De satt alltså på toppen av Minoa med ost, kex och oliver och såg solnedgången
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ivi,dom där vitavarorna får nog vänta några år,har jag en känsla av
![]() Vi var och köpte kakel till badrummet ![]() ![]() Får njuta av alla fina bilderna från Camilla och Janne i stället ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag hoppas ju fortfarande på Aten-resan under jullovet! (DÅ behöver jag ju inte ta tjänstledigt i alla fall ![]() Ivi -evig optimist, dessutom på extra bra humör just nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag menar det
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|